Hae tästä blogista

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Kirjaani on luettu



Mikäli joku ei vielä tiedä, niin olen kirjoittanut kirjan nimeltä Kadotettu maisema. Kerroin kirjasta jokunen aika sitten täällä.

Nyt kirjaani on myös luettu. Listaan tähän linkit arvioihin. Missään arvosteluissa/lukukokemuksissa ei ole juonipaljastuksia, joten niitä uskaltaa lukea, vaikkei kirjaa olisi itse lukenut.

Annika K
Uuna
Karoliina 

Mene tästä katsomaan, mistä kaikkialta kirjan voi hankkia! Tutustu samalla myös Kadotettu maisema -blogiin!Blogi on huumoripainotteinen, mutta saattaa joskus sisältää myös ihka oikeita ajatuksia(ni) kirjoittamisesta ym. Aika näyttää millaiseksi blogi muotoutuu.

6 kommenttia:

  1. Kävin lukemassa arvosteluja. Olen huono lukija, mutta arvelen, olen melkein varma, että minun on tuo kirja hankittava. Voin samaistua kirahviin ja pikkulintuun:)

    Onnea vielä kerran!
    Nyt menen tutkimaan mistä kirjan saa ilman tilausta, minulla kun ei ole luottokortteja, joilla netissä pitää maksaa.

    VastaaPoista
  2. Löytyi sopiva paikka. Kirjasi on tilattu♥

    VastaaPoista
  3. Maria, kiitokset :))

    Kiiris, nyt jännättää, mitä pidät kirjasta! Toivottavasti pidät :) Olisi kyllä kiva, jos kirjan saisi ihan kauppaankin asti myyntiin, mutta omajulkaisuja kai harvemmin saa. <3

    Noora, kiitokset!

    VastaaPoista
  4. Kirahvi kans täällä:

    http://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/kadotettu-maisema/ 9.11.2012

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! Vastaan kaikkiin kommentteihin (paitsi mahdollisiin epäasiattomuuksiin en välttämättä jaksa), vaikka joskus vastaaminen voi vähän kestää.